Σπονδυλολίσθηση: Γιατί αναπτύσσεται κυρίως σε παιδιά ηλικίας 5-15 ετών;

Σπονδυλολίσθηση: Γιατί αναπτύσσεται κυρίως σε παιδιά ηλικίας 5-15 ετών;

Η σπονδυλολίσθηση αναπτύσσεται πιο συχνά σε παιδιά 5-15 ετών λόγω του συνδυασμού αυξημένης ανάπτυξης και της αυξημένης αθλητικής δραστηριότητας που παρατηρείται σε αυτές τις ηλικίες.

Ποια αθλήματα είναι κατάλληλα για τα παιδιά ηλικίας 6-9 ετών;

Ποια αθλήματα είναι κατάλληλα για τα παιδιά ηλικίας 6-9 ετών;

Τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες δεν έχουν αναπτύξει ακόμα τις κινητικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να ανταποκριθούν σε ομαδικά αθλήματα.

Κυφοπλαστική με μπαλόνι: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Κυφοπλαστική με μπαλόνι: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Η κυφοπλαστική με μπαλόνι αντιμετωπίζει με άριστα αποτελέσματα τα οστεοπορωτικά κατάγματα σε σπονδύλους που προκαλούν πόνο, αναπνευστική δυσλειτουργία, καθήλωση στο κρεβάτι αλλά και ψυχολογική κατάπτωση.

Θεραπεία Δισκοκήλης

Θεραπεία Δισκοκήλης

Η δισκοκήλη είναι μια από τις πιο συχνές αιτίες πόνου στη μέση και το πίσω μέρος του μηρού και της γάμπας, αλλά είναι και μια πάθηση που θεραπεύεται πολύ εύκολα με μια ελάχιστα επεμβατική μέθοδο, η οποία επιτρέπει την επιστροφή στην καθημερινότητα σε μερικές, μόλις, ημέρες. 

Θεραπεία Οσφυαλγίας

Θεραπεία Οσφυαλγίας

Θεραπεία oξύ πόνου στη μέση

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο οξύς πόνος στη μέση βελτιώνεται από μόνος του, χωρίς καμία παρέμβαση ή κάνοντας κάποιες φυσικοθεραπείες με στόχο την ενδυνάμωση των μυών της πλάτης. Ανάλογα με την κάθε περίπτωση, ο γιατρός μπορεί να συστήσει παυσίπονα και αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση του πόνου στη μέση παίζουν επίσης οι συνθήκες του τρόπου ζωής, η συνολική φυσική κατάσταση αλλά και η ψυχολογική κατάσταση του ασθενή.

Ποια είναι τα στάδια αντιμετώπισης κάθε προβλήματος;

Ποια είναι τα στάδια αντιμετώπισης κάθε προβλήματος;

Για να αντιμετωπιστεί ένα πρόβλημα το οποίο σχετίζεται με την σπονδυλική στήλη καλό θα ήταν να ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία.

Προθέρμανση και διατάσεις για τρέξιμο χωρίς τραυματισμούς

Προθέρμανση και διατάσεις για τρέξιμο χωρίς τραυματισμούς

Είναι γνωστό ότι το τρέξιμο κάνει καλό στη συνολική υγεία μας όμως, κυρίως οι ερασιτέχνες αθλητές, συχνά αμελούν να κάνουν προθέρμανση 5-10 λεπτών, η οποία εμποδίζει το μυϊκό πόνο και τα πιασίματα, αλλά και διατάσεις οι οποίες βοηθούν στη βελτίωση και τη διατήρηση της ευκαμψίας η οποία συμβάλλει στη πρόληψη των τραυματισμών.

Οστεοπόρωση: Ποια είναι η πιο αξιόπιστη εξέταση;

Οστεοπόρωση: Ποια είναι η πιο αξιόπιστη εξέταση;

Η οστεοπόρωση είναι μια ασθένεια των οστών κατά την οποία δημιουργείται μια λέπτυνση της δομής του οστού που επηρεάζει την αντοχή του και οδηγεί σε αυξημένο κίνδυνο κατάγματος.

Πόνος χαμηλά στην πλάτη - Οσφυαλγία

Πόνος χαμηλά στην πλάτη - Οσφυαλγία

Ο πόνος στη μέση είναι ένας ευρύς όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον πόνο που εμφανίζεται μεταξύ των χαμηλότερων πλευρών και της πτυχής των γλουτών με διάρκεια μερικών ημερών ή εβδομάδων. 

Image

ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μαρία Κάλλας 11 & Γραβιάς 2, 546 45 Θεσσαλονίκη
τ. +30 2310 895100 / κ. +30 6936 840840

ΙΑΤΡΕΙΟ
Εγνατίας 54, 1ος όροφος
Θεσσαλονίκη
Γραμματεία: κ. +30 6981645080

info@advancedorthospine.gr